środa, 17 grudnia 2008

W światłach Hvaru

Jedno z najpiękniejszych miast Chorwacji - Hvar! Stolica wyspy o tej samej nazwie. Zwana lawendową wyspą... Jedno z nielicznych miejsc na świecie gdzie pogoda dopisuje przez cały rok...

A gdy zapadnie zmrok przeistacza się w bijącą nocnym życiem riwierę oraz zaułki pełne spokoju i ciszy....

O zmierzchu nadciągają jachtami, motorówkami i wodnymi taksówkami turyści i turystki gotowe do lansu w śród pełnej gamy nastrojowych świateł....


Wszystko lśni i wygląda wspaniale oczarowując i przyciągając spragnionych turystów do lokali, którzy lgną tam jak ćmy do świec....

Zdjęcia z sierpniowego i wrześniowego pobytu na Hvarze...

Więcej zdjęć (25) jak zwykle na mojej stronie:

W światłach Hvaru...

Zapraszam:)

7 komentarzy:

  1. Ja z dnia na dzień jestem pod coraz większym wrażeniem waszych zdjęć.
    JA TEŻ TAK CHCĘ!!!!!
    Tyle , że najpierw trzeba mieć umiejętności, sprzęt a także pieniądze na takie podróże.

    OdpowiedzUsuń
  2. skojarzyło mi się to miejsce z Portofino i moimi nocnymi spacerami w tym miejscu ;)

    bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Wspaniale opowiadasz swoimi
    fotografiami i właśnie takim
    lapidarnym, acz obrazowym
    opisem.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Zawsze podziwiam talenty
    innych.
    Sam - niestety - knocę prawie
    każde zdjęcie. Gdy się starałem-
    to zawsze wychodził mi "efekt
    zielonej paprotki, na tle
    zielonego mchu w zielonym lesie,
    osnutym zieloną mgłą"... ;) - tak
    sam nazwałem ten efekt.
    Ale wszyscy nie muszą potrafić
    wszystkiego , czyż nie? ;) -
    więc nie zbudowałem sobie na
    tym kompleksu ;).
    Dzięki temu, bez zazdrości
    o świetne zdjęcia - mogę podziwiać
    i doceniać prace innych.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne - kocham nocne klimaty
    Czarujesz obrazem
    Znalazłam ten blog przypadkiem
    I jeśli nie masz nic przeciwko będę czasem wpadać

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń